دانلود فیلم در سرزمین قدیسان و گنهکاران In the Land of Saints and Sinners 2023

دانلود فیلم در سرزمین قدیسان و گنهکاران In the Land of Saints and Sinners 2023

، ،
R
106 دقیقه
دوبله فارسی + زیرنویس
کارگردان:

داستان فیلم

در یک روستای دورافتاده ایرلندی، یک پدر آسیب دیده پس از یک عمر گناه مجبور به مبارزه برای رستگاری می شود، اما او حاضر است چه بهایی بپردازد؟ در سرزمین مقدسین و گناهکاران، برخی از گناهان را نمی توان دفن کرد.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.


داستان فیلم :

در فیلم در سرزمین قدیسان و گنهکاران In the Land of Saints and Sinners 2023 در یک روستای دورافتاده ایرلندی، یک مرد بیوه مجبور است برای پاداش پس از یک عمر گناه، بجنگد، اما چه قیمتی را می‌خواهد پرداخت کند؟ در سرزمینی از قدیسان و گناهکاران، برخی گناهان را نمی‌توان فراموش کرد.

درباره فیلم:

لیام نیسون در ابتدای فیلم جدیدش، “در سرزمین قدیسان و گناهکاران”، به سرعت فرار می‌کند. مکان این وقایع شهرستان دانیگال در ایرلند، در سال ۱۹۷۴ است و شخصیت نیسون، فینبار مورفی، که به عنوان یک قاتل حرفه‌ای آزاد فعالیت می‌کند، می‌خواهد از خشونتی که او را احاطه کرده فرار کند. او اندوهگین اظهار می‌کند: “من بیشتر از این هستم”، و این جمله با نظرات گاه به گاه نیسون درباره پایان دادن به قهرمانی‌های او در آخرین دوره حرفه‌ایش همخوانی دارد.

هیچ یک از تلاش‌های هر دو مرد برای شروع یک صفحه جدید کاملاً موفق نیست. با این حال، فیلم خود به اندازه کافی یک وسترن نوین خوب است که در مقابل اقیانوس آتلانتیک طراحی شده است. کارگردان رابرت لورنز به طور مختصر فینبار را به باغبانی مشغول می‌کند. اما لذت‌های ساده مراقبت از لوبیای پهن توسط نیاز به انجام عدالت خشن نسبت به یک غریبه ثروتمند و شایسته شکست می‌خورد. در میان پیامدها، یک سلول آی‌آر‌ای وارد می‌شود که فرمانده خارشی آن توسط کری کاندون بازی شده است، که برای نقشش در فیلم “بانشی‌های اینیشرین” که نامزد جایزه اسکار ۲۰۲۳ بوده، انتخاب شده است.

برای نیسون، ۷۱ ساله، حداقل نقش انعکاسی از گذر زمان است، که خود او گفته است که نقش‌های خشونت‌آمیز را دشوار می‌کند. با وجود شاتگان، او اغلب در جاده‌های روستایی با یک تریومف ۲۰۰۰ درخشان وقت‌گذرانی می‌کند و لوله توتون می‌کشد.

اما بیشتر فیلم با کارایی صاف و موثر از دستورات عبور می‌کند. نیسون همچنان در نقشی محکم و قوی است که کلینت ایستوود ممکن است بیست سال پیش و چند هزار مایل دورتر از اینجا بازی کرده باشد. (لورنز چند فیلم ایستوود را تولید کرده است.) و کاندون درخشش می‌کند، یک شخصیت استاندارد را با یک لرزه از شدت و سه بعدیت بخشیده است. نیسون می‌خواهد فیلم‌های جذاب‌تری بسازد. اما کاندون به نظر می‌رسد که از یک فیلم دیگر وارد شده است.

  • جوایز: 2 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Mark Michael McNally, Terry Loane

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

pwa

وب اپلیکیشن هاب فیلم را همین الان میتوانید به صفحه اصلی گوشی خود اضافه کنید.

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس